X
تبلیغات
رایتل

 

 

                                        

 بسیاری از افراد شیوه‌های تمرینی مختلفی را برای رسیدن به تناسب اندام امتحان می‌کنند. ممکن است گاهی اوقات پیدا نمودن چیزی که شما دوست دارید مشکل باشد. می‌توانید باشگاه را امتحان کنید یا شاید تجهیزاتی در خانه دارید، اما داشتن انگیزه را مشکل می‌یابید

آن می‌تواند هنگامی اتفاق بیفتد که خود تمرین به اندازه‌ی کافی وجود نداشته باشد. برای رسیدن به برنامه‌ی روزانه‌ی تمرین، شما فقط بایستی بیابید که کدام برنامه یا شیوه برای شما کارکرد دارد. افراد اغلب به یوگا روی می‌آورند و آن را امتحان می‌کنند.

امتحان نمودن این نوع از تمرین ممکن است دلهره‌آور به‌نظر برسد. گاهی اوقات آن در ارتباط با مدیتیشن و ژست‌های پیچیده است. به هرحال، اگر بتوانید شیوه‌ی ورای وضعیت‌ها و تنفس عمیق را یاد بگیرید می‌توانید درک و فهم بهتری از برنامه داشته باشید.  

 

می‌توانید یک کلاس یوگا را در وضعیت‌های مختلفی برگزینید. گاهی اوقات باشگاه‌ها شکل‌های مختلف کلاس‌های یوگا را پیشنهاد می‌کنند که از مبتدی تا پیشرفته است. حتی ممکن است کلاس‌هایی وجود داشته باشد که هدف آن‌ها همه‌ی سطوح می‌باشند. هم‌چنین شرکت‌هایی وجود دارند که در ارتباط با تمرین‌ها و کلاس‌های یوگا می‌باشند.

این مدارس آموزگارانی را به‌صورت حرفه‌ای تعلیم خواهند داد و از شما دستمزدهای نامعقولی برای خدمات طلب خواهند کرد. اگر می‌خواهید که آن را بدون قیمتی که به ان مربوط است امتحان کنید، می‌توانید یک دی‌وی‌دی اجاره کنید یا یک فیلم یوگا را خریداری نمایید.

هنگامی که یوگا را برای اولین بار انجام می‌دهید، آن را طاقت‌فرسا خواهید یافت. موقعیت‌هایی که بدن شما در ان کشیده خواهد شد خسته‌کننده و سخت است. و هم‌چنین عادت کردن به تنفس عمیق و گام آهسته دشوار است. به هرحال، شرکت نمودن در چندین کلاس بهترین شیوه است تا بدانید که آیا واقعا" آن را دوست دارید یا نه. دومین زمانی که برمی‌گردید، ممکن است دارای مهارت‌هایی باشید که برای اتمام بیش‌تر کلاس ضروری است.

هنگامی که در برنامه‌ی منظمی از این نوع تندرستی شرکت می‌کنید، بدن شما دارای انعطاف بیش‌تری خواهد بود و شاهد تفاوتی در مقاومت و شیوه‌ای که با استرس سر و کار دارید خواهید بود و این بدین دلیل است که این نوع از تمرین چیزهای شگفت‌انگیزی را با ذهن و بدن شما انجام خواهد داد.

اگر بتوانید یوگا را با دیگر شکل‌های ورزش ترکیب کنید، بدن شما در متناسب شدن به خوبی عمل خواهد نمود. که این به‌دلیل ترکیب موارد روزمره‌ای است که هدف آن آموزش بدن شما برای رسیدن به تندرستی و تناسب اندام است.

این نوع از تمرین در ارتباط با از دست دادن وزن است ، بنابراین اگر طرح شما از دست دادن چند اینچ از دور کمرتان است ، آن را با حضور در چند کلاس و درس ممکن خواهید یافت. هر نوع از فعالیتی تنها می‌تواند به بدن کمک کند که احساس بهتری داشته باشد. 

 

متناسب کردن تناسب یوگا با زندگی‌تان ممکن است تا حدی سودمند باشد. برخی از افراد آن را دوست دارند و هرگز نمی‌توانند تصور کنند که دست از آن بکشند. آن برنامه‌ای عادی است که می‌توان آن را در هر سنی و در هر سطح تندرستی انجام داد. افراد حامله و افراد مسن نیز می‌توانند آن را انجام دهند. کشش‌ها و وضعیت‌هایی با تأثیر پایین به افراد این فرصت را می‌دهد تا بدون اسیب رساندن به زانوها و مفصل‌های دیگرشان این تمرینات را انجام دهند.

شرکت نمودن در باشگاه‌های تناسب اندام شیوه‌ای عالی برای حفظ سبک زندگی سالم و تناسب اندام است. آن‌ها هم‌چنین اموزش شخصی تورنتو را نیز پیشنهاد می‌کنند، که به‌عنوان راهی دیگر، می‌توانید یوگا تورنتو را برای غنی‌سازی بیش‌تر استفاده کنید.