نرم افزاری که با عکس گرفتن ترجمه می‌کند

 

                                       

 

 

نرم افزار جدیدی طراحی شده که با کمک دوربین تلفن همراه آی فون و لغت نامه گوگل، لغات را ترجمه می‌کند.

به گزارش گیزمگ، نرم افزار جدیدی طراحی شده که با استفاده از دوربین تلفن همراه آی فون و فرهنگ لغت گوگل، معنی کلماتی را که از آن عکس گرفته باشد به کاربر می دهد.

 

همه افراد در طول فعالیت های روزانه خود ممکن است با کلمات زبان هایی غیر از زبان مادریشان مواجه شوند، خوشبختانه در چنین مواقعی با وارد کردن لغت نامفهوم در فرهنگ های لغات آنلاین به سرعت معنی آن مشخص خواهد شد. اما در مواقعی ممکن است دسترسی به اینترنت مقدرو نباشد.

 

برای حل این مشکل شرکت پن پاور (Penpower)، نرم افزاری طراحی کرده که با کمک دوربین تلفن همراه و سرویس ترجمه گوگل لغات را برای کاربران در هرمکانی ترجمه می‌کند.

 

نرم افزار ترجمه که با نام ورد دیکشنری (Worldictionary) به کاربران آی فون های 3GS، با سیستم عامل های iOS 4.2 و بعد از آن با کمک دوربین تلفن، این امکان را می دهد تا هر لغت یا علامتی را که در هر مکانی مشاهده کردند، بلافاصله ترجمه کنند.

 

به گفته طراحان این نرم افزار، امکان ترجمه به زبان های چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی در آن فراهم شده است. این نرم افزار هم اکنون در فروشگاه اینترنتی آی تیونز با قیمت حدود 5 دلار به فروش می رسد. 

 

منبع:konjkav.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد