حمله بزرگ هکرها به 18 دانشگاه ایتالیا

گروهی از هکرها اعلام کردند که با حمله به 18 دانشگاه ایتالیا به اطلاعات مربوط به دانشجویان و استادان این دسترسی پیدا کردند.

گروهی موسوم به LulzStorm بر روی پروفایل خود در میکروبلاگ توییتر اعلام کردند که به اطلاعات مربوط به دانشجویان و استادان شامل شماره تلفن، رمز عبور، تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیک و کد مالیاتی در 18 دانشگاه ایتالیا دست یافته اند.

 

نام این گروه یادآور گروه LulzSec است. گروه هکری LulzSec از 7 می تا هفته گذشته حملاتی را به سایتهای Fox Tv، Fox.com، سونی، نینتندو، سیستم عابربانک انگلیس، سنای آمریکا، سیا، اپل و "اف. بی. آی" انجام دادند. سرپرست این تیم، جوان انگلیسی 19ساله ای به نام "ری کلری" است که از بیماری آسپجر (نوعی اوتیسم) رنج می برد.

 

این گروه هفته گذشته فعالیت خود را رسماً متوقف کرد. اکنون پلیس سایبری، گروه جدید LulzStorm را تحت تعقیب قرار داده است.

 

این گروه اطلاعات 18 دانشگاه ایتالیا از جمله دانشگاههای بلونیا، سیه نا، کالیاری، باری، پاویا، رم، تورینو، ناپل، فوجا، دانشگاه بوکنی و پلی تکنیک میلان را به سرقت برده اند.

 

براساس گزارش لارپوبلیکا، در پیامی که این گروه هکرها بر روی سیستمهای انفورماتیکی و سایتهای این دانشگاهها گذاشته اند آمده است: "این روز بزرگی برای ما و روی بدی برای دانشگاههای ایتالیا است. سایتهای آنها ضعیف و پر از حفره است.

 

چطور اطلاعات خود را در اختیار ابله هایی از این دست گذاشته اید؟ آیا این یک شوخی است؟ بچه ها! رمز عبور خود را عوض کنید؛ دانشگاهها! مفهوم امنیت خود را تغییر دهید؛ ما می توانیم اطلاعات و شبکه های داخلی بیشتری را خراب کنیم. آیا برای این حملات آماده اید؟"

نظرات 1 + ارسال نظر
سیاوش شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://roozbazar.shopingfa.com

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد