لپ تاپ سه بعدی بدون نیاز به عینک عرضه می‌شود

                                       

 

شرکت ژاپنی توشیبا این رایانه‌ی قابل حمل سه بعدی را که Qosmio F۷۵۵ نام دارد از نیمه ماه آگوست در بازار آمریکا عرضه می‌کند.

این محصول برای استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و ابزارهای چند رسانهای بسیار مناسب است. Qosmio F۷۵۵ از یک نمایشگر ۱۶.۵ اینچی با وضوح تصویر کامل (full HD)، پردازشگر اینتل ۷ هسته‌ای Sandy Bridge دو گیگاهرتزی، ۶ گیگابایت فضای رم، هارد دیسک ۷۵۰ گیگابایتی، مسترساز "بلو- ری" (پرتو آبی)، خروجی HDMI برای انتقال محتواهای ویدیویی به تلویزیون با کیفیت ۱۰۸۰p و کارت ویدیوی NVIDIA GeForce GT ۵۴۰M برخوردار است.

فناوری "لنز فعال" (Active Lens) که در این لپ تاپ به کار رفته است امکان "اتو استریوسکوپ" را برای پخش دو تصویر به صورت هم‌زمان و ارسال آن‌ها به صورت جداگانه به دو چشم راست و چپ برای ایجاد یک اثر سه بعدی میسر می‌کند.

این رایانه قابل حمل، در داخل خود دارای دو نمایشگر است که قادرند به طور هم‌زمان تصاویر دو بعدی و سه بعدی را در درون یک پنجره کوچک نمایش دهند.

برای تنظیم زاویه‌ی دید بهینه، توشیبا از یک وبکم یکپارچه و فناوری Face Tracking برای نشان دادن موقعیت کاربر نسبت به نمایشگر استفاده کرده است.

Qosmio F۷۵۵ با قیمت هزار و ۷۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. 

 

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات 2 + ارسال نظر
گچپژ چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

مفت گرونه توشیبا

tracy.neprashgostar.com چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

tracy.neprashgostar.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد